torsdag 12 juli 2012

Mina underbara!

Är superdupernöjd med dagens träningspass ute på klubben! Det var dessutom alldeles perfekt att skjutbanan bredvid hade full aktivitet, varken Teddy (som är skottberörd i vissa fall) eller Jagge brydde sig överhuvudtaget.
Teddy fick träna lite "jämfotahopp" (från valpagilitykursen, en bra övning jag fick med mig därifrån), gungan och en liten hoppkombination:





Jagge tränade vidare på gungan, nu enligt metoden från valpagilitykursen vi gick. Det gick bara såååå bra! Ser dock på filmen att jag släppte gungan något tidigt vid ett tillfälle, tur att ingen liten Jagge-tass kom i kläm! En läxa till mig i vilket fall!






Och som avslutning fick han springa igenom säcken som har blivit något han verkligen tokälskar att göra! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar