söndag 16 september 2012

Bra fart Teddy!

Ja, i första loppet igår var han så snabb att jag inte hann med på balansbommen, vilket resulterade i fel hinder efteråt och en disk! Det hade jag absolut inte räknat med när jag gick banvandringen, så det var en positiv överraskning! =)
Hoppbanan var ganska klurig, men det rasade in nollor och jag insåg rätt tidigt att även om Teddy nollade skulle vi hamna en bra bit ner på resultatlistan. Det gjorde vi också:

                                                    En hedrande 20:e plats blev det iaf! =)

Han är allt bra duktig min lilla vita! Om både han och jag bara kunde få upp lite mer fart så kanske... ;-)
Får väl börja göra det jag tycker är sååå tråkigt... ut och springa med honom! Promenader och träning räcker helt enkelt inte för varken hans eller min kondition.

Och när jag ska börja tävla med det här vilddjuret...:



... ja då gäller det verkligen att jag har lyckats fått upp kondisen innan dess! För han kommer bli snabb! Bra mycket snabbare än mig... ;-)    Han är ju redan nu, 5 1/2 månad gammal, mycket snabbare än sin matte.
Dom här klippen är från dagens träning, Linus och jag åkte iväg till klubben en sväng. Och det var en trött Jagge som somnade här hemma efter det passet! =)     Okej, ska väl erkänna att det även var en trött matte som slocknade till en stund.... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar