onsdag 19 september 2012

Höjdarträning!

Idag var bara en sån där träning då allt var... perfekt! Och självklart filmade jag inte ett dugg! :-/
Teddy fick köra en sekvens från hoppbanan i lördags och jag tror minsann han hade myror där bak för det var riktigt bra fart på honom! =)     Kan vara kattmaten som gjorde det i och för sig... bästaste godiset ju! 
Och Jagge! Ja, det finns inga ord! Det gick bara... perfekt! Söker slalomingången själv (endast 2 pinnar uppsatta idag) från i princip alla håll! Ska filma nästa gång för det är bara för bra för att låta bli! ;-)
Lite gungträning och några tunnlar blev det också. Insåg att genomskinlig tunnel behövs det dock tränas mer på. Vaddå, ska man igeeeenom den?? Nä, jag hoppar över den, hoppar upp på den och går lite, men igenom? Nä, varför det? ;-)    Visserligen var "problemet" ganska lätt avhjälpt med lite kattmat, men jag insåg hur viktigt det är att träna på alla typer och färger av tunnlar. 
Nu följer jag nog hundarnas exempel och går till sängs! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar