tisdag 29 maj 2012

10...

Efter jobbet idag gick Johanna och jag en sväng i Ödeby (absoluta favoritskogen häromkring!). Ganska snart satte sig Teddy ner på rumpan och ville inte gå mer. Lockade honom med godis och han gick några steg med sänkt huvud och svansen ända ner i backen. Bar honom en bit och provade sen att släppa ner honom igen. Samma sak igen och Teddy ville bara upp i min famn. När han känner smärta/obehag eller blir rädd så är det så han gör, ställer sig mot mina ben och vill upp. Han höll på så här nästan hela promenaden, enda gången svansen åkte upp var när han fick upp något spår i näsan. Jag vet inte riktigt vad det är med honom, har kollat igenom varenda kroppsdel och klämt och känt utan någon reaktion. Just nu ligger han iaf avslappnad och myser i soffan.

Jag hoppas att vad det nu än är/var ger med sig och att han är som vanligt imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar