torsdag 24 maj 2012

15 dagar kvar, det närmar sig!

Igårkväll var Johanna och jag på klubben för ett litet genrep inför helgens tävling i Kumla. Vi byggde upp en sektion från en bana från landslagsuttagningen (se nedan, vi byggde nr 1-9). Och det var lite trixigt! Jag trodde innan att det svåra skulle bli att få Teddy från 3:an till slalomet, utan att kika in i tunneln. Men nej. Det uppstod en heeelt annan svårighet. Nämligen från slalomet till oxern.
Sprang jag på höger sida om slalomet så tog Teddy hopp nr 7, sprang jag på vänster sida tog han hopp nr 6. Till slut chansade jag och kutade järnet när Teddy var i slalomet och placerade mig uppe vid oxern innan han hunnit ur slalom och då! Då fick jag med honom utan något "mellanhinder" på vägen! =)     Att det enkla ska vara så svårt att komma på ibland... Jag måste definitivt lita mer på min vita lilla molntuss! Jaja, man ska lära sig nåt nytt varje dag!

Kära svärmor kom dessutom förbi klubben en sväng för att se hur det gick. Hon tog väldigt fina bilder med sin kamera! Jag bara älskar den här "flygplans"-bilden på Teddy! Min ögonsten! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar