måndag 21 maj 2012

18 dagar kvar

Denna måndag har gått ovanligt fort! Vet inte varför, det har ju egentligen bara varit en "helt vanlig måndag" med jobb och därefter skogspromenad med Teddy, Johanna, Frodo och Tequila. Jag skulle verkligen bli glad om resterande dagar fram tills jag ska hämta hem Jagge går lika fort som dagen har gjort! =)
Här kommer en liten söt-chock på Jaguaren! Han somnade så sött i mitt knä när jag var där och hälsade på förra lördagen! <3


Kunde inte låta bli att leta reda på en bild på Teddy när han precis flyttat hem till mig! <3    Tänk så liten och söt och oskyldig han var en gång i tiden... ;-)    Mattes ögonsten!

I helgen ska jag äntligen, ÄNTLIGEN få tävla igen efter min muskelbristning jag fick för 7 veckor sen. Gissa om det ska bli härligt att få springa själv med Teddy igen! Trots att Johanna har gjort ett superjobb med honom på banorna så ska det bli skönt att få ta över. Vi ska köra järnet! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar