söndag 20 maj 2012

19 dagar

Ja, så många dagar är det kvar tills Jagge blir Motala-bo! Jag räknar ner, dag för dag. Den 8:e juni kommer lyckan vara total! Då blir flocken fulländad. Känns lite (men bara lite) läskigt dock, det är trots allt 10 år sen jag hade en egen valp sist. Visserligen fick Linus hem Myran i mars så nog har jag fått känna på igen hur det är att ha valp, men all träning med Myran tar Linus hand om. Och dom har en underbar kontakt! Jag hoppas kunna få fram samma kontakt med Jagge. Och då gäller det att träna rätt, i lagom mängd. Och gosa! Massor! Gosa kan man inte göra för mycket! ;-)
När jag hämtade hem Teddy för snart 10 år sen kunde jag inte alls mycket. Jag läste, kollade på tv, provade lite hit och lite dit. Det har inte gått helt åt skogen, men det är en hel del jag skulle ändrat på om jag visste det jag vet idag. För mig är Teddy helt underbar som han är, trots vissa "olater"... ;-)    Vi får väl se vad han tycker om att snart få hem en lillebror. Han har varit helt underbar mot Myran så jag tror det kommer gå hur fint som helst!
Nu kallar sängen på mig, det är ju måndag och jobbdag imorgon!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar