onsdag 6 juni 2012

2 ynka dagar kvar!

Älskar en ledig dag såhär mitt i veckan! =)    Onsdagar är ju dessutom våran träningsdag, så vad passade väl bättre än att bygga upp och köra en ordentlig långbana? 28 hinder... det märktes på flåset! ;-)
Jag körde bara banan en gång (se klippet) sen tränade jag bara lite korta kombinationer med Teddy. Vill ju inte slita ut gamlingen! ;-)     Dessutom var jag nöjd så kände inte att jag behövde köra banan en gång till. Lite agilitykort blev det också på herr Teddy.



















                                             Han är så söt när öronen fladdrar åt alla håll! <3

På vägen hem stannade Johanna och jag till på McDonalds här i Motala. Och vem var före oss i kön om inte Mojje? Hans blonda rufs är inte så svårt att känna igen... ;-)    Trots mina 30 år älskar jag hans låt "Var ligger landet där man böjer bananerna"!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar