söndag 17 juni 2012

Sista semesterdagen

För den här gången ialla fall, jag jobbar ju bara fyra dagar nu sen har jag semester i två veckor igen! =)
Då blir det massa, massa tid till Teddy och Jagge! Det känns väldigt bra att ha varit hemma under Jagges första vecka här, så vi åtminstone har börjat lära känna varandra.

Idag har vi varit till klubben en sväng och kört lite agility. Teddy fick köra en kombination med lång tunnel och några hopphinder, bara fullt ös utan komplicerade svängar eller byten! Det var uppskattat! =)
Sen fick Jagge prova långa tunneln. I och med att den var böjd då Teddy hade kört precis innan, så skulle jag räta ut den men det hann jag inte innan Jagge redan var igenom! ;-)   Så tunnlar är inga problem, långa som korta, raka som böjda! Idag fick han även prova på hopphinder med bommen liggandes på marken.
Nu ligger hela gänget och sover som små grisar här hemma!

Häromdagen fick jag hem jättefina bilder på Teddy och Jagge som Malin Johansson
( http://fotomedmalin.devote.se ) tog förra lördagen. Några exempel:

















 Mattes allra finaste, underbaraste två små hjärtan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar