måndag 4 juni 2012

Oh My...! Bara 4 dagar kvar!

Hade sett fram emot ett ordentligt söndagspass på klubben igår, men då kroppen totalt sa ifrån (jag sov till klockan ett på eftermiddagen... det händer bara inte!) fick det bli en lugn dag hemma i soffan med några panodil i kroppen. En liten lagom promenad blev det lite senare med husse och hundarna, men i övrigt var det soffläge hela dagen för min del. Idag känns kroppen bättre och jag har varit iväg till jobbet som vanligt och tagit en rejäl skogspromenad som vanligt! Tänker då inte gå och bli sjuk, inte denna veckan! =)
Allting är klart för att hämta Jagge nu och jag har till och med bett om att få gå tidigare från jobbet på fredag så jag kommer fram i skaplig tid!
                                                       Bädd, leksak, matskål, sele och koppel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar